Wednesday, November 26, 2014

BLouse Muslimah RM44 sahaja

BLOUSE MUSLIMAH - POS RM6/SM ,RM9 EM



















Material : Cotton lilin yang  lembut dan sejuk, tidak memeri  ( bukan cotton tshirt)
Butang boleh dibuka dan sesuai untuk nursing.
Hujung lengan ada grip getah.
Di dada ada kedut.
Kedudukan corak mungkin ada perbezaan mengikut pemotongan kain.
Ada belah di sisi kiri dan kanan baju.
Di bahagian pinggang ada sedikit lengkuk@cutting tetapi baju tak ketat masih longgar.
Ada sepit dibelakang baju untuk lihat lebih kemas.

Anggaran Ukuran Size :
M: Bahu 14′ Dada 38′ Labuh 31′ Lengan 21′ Punggong 40′
L : Bahu 15′ Dada 40′ Labuh 32′ Lengan 21′ Punggong 42′
XL : Bahu 16 ‘ Dada 42′ Labuh 33′ Lengan 21′ Punggong 44′

Order  : Whatsapp 013-9039883 atau emel myoliza@gmail.co

Friday, September 26, 2014

Kain English Cotton dari Vietnam RM70 sahaja



PROMOSI RAYA HAJI!!!!!!


English Cotton Corak Paisley

Berminat sms / whatsapp 
Liza 0139039883

RM 70 SAHAJA


POS RM6/SM , RM10/EM




Jaminan kualiti Kain Ela - English Cotton 
100% cotton gred AAA.
Diimport sepenuhnya dari Vietnam

Tuesday, September 23, 2014

JENIS-JENIS MATERIAL BAWAL

JENIS-JENIS MATERIAL BAWAL

Tahukah anda, tudung bawal mempunyai banyak jenis material? Kalau di Kelantan, peniaga-peniaga tudung membezakan bawal dengan terms bawal nombor satu (no. 1) , bawal nombor dua (no. 2).

Terkini, wujud pulak bawal asli.

Apa beza ketiga-tiga jenis bawal ini? OK. Meh nak explain satu persatu.Ini berdasarkan apa yang saya tanya pada yang pakar. Hehehehe

Kalau nak tahu, material bawal no. 2 dari Korea. Contoh bawal dari Korea ni ialah bawal 2 tone, 3 tone, 5 tone, 8 tone dan lain-lain yang murah tu. Memandangkan trend bawal tone ni masih diminati, cara paling senang nak kenal bawal no. 2 ialah melihat belakang tudung. Kalau bahagian depan benang berwarna, bahagian belakang benangnya adalah berwarna putih.Yes. Yang selalunya terjadi garisan-garisan putih pada tudung itu ialah bawal no. 2. Dan tudung ini tak boleh pakai depan belakang kan sebab belakang warna putih. Kang kalau pakai jugak tak memasal orang cakap pakai tudung terbalik.Huhuhu. OK. Itu cara paling senang nak kenal bawal no. 2.

Bawal asli pulak, lebih mahal daripada bawal no.2. Bawal asli asalnya daripada Jepun.
Materialnya lebih lembut daripada bawal no. 2 dan sangat senang dibentuk. Belakangnya? Warna sama. Maknanya boleh dipakai depan belakang. Tak ada garisan-garisan putih.

Bawal no. 1 pulak dah wujud sejak berzaman lagi. Bawal ni lagi lembut dari bawal asli. Kainnya pulak sangat tahan lama dan sentiasa diminati sejak dahulu sehingga sekarang. Sama seperti bawal asli, belakangnya berwarna sama.

Ada juga bawal cotton. Materialnya lebih kepada cotton dan lembut tetapi mudah berbulu.
Walaubagaimanapun, pilihan di tangan pembeli. Beli dan pakailah apa yang anda suka & selesa. Yang penting, menutup aurat. Bidang 45 pun, jika kena pada gaya, masih boleh menutup aurat anda 

credit to:batik kelantan

BAWAL NO 1 KELANTAN - ICITY BUTTERFLY & FLOWER


- Tudung Bawal dari Kelantan
- Kain Bawal No.1
- Kristal Batu Gred AAA
- Mudah Dibentuk
- Bidang 45
- Sangat mudah dipakai dan digayakan
- Kain bawal yang berkualiti dengan jahitan yang kemas
- Sesuai dipakai walaupun dalam keadaan cuaca panas


*************************88888888888888888888888888888*******************

PROMOSI RAYA HAJI - RM60 SAHAJA - FREE POS



ICITY FLOWER - MAROON



ICITY BUTTERFLY - BLACK


ICITY BUTTERFLY - LIGHT GREEN

ICITY BUTTERFLY - ORANGE

WHATSAPP LIZA - 0139039883

RM 60 SAHAJA FREE POS


ICITY BUTTERFLY - LIGHT BLUE


ICITY BUTTERFLY - PINK

ICITY BUTTERFLY-GREY


BAWAL NO 1-3TONE-HIJAU-HIJAU MUDAPINK
SULAM MANIK-RM60-FREE POS


*************************************************************


MODEL MENGAYAKAN TUDUNG
BAWAL NO 1 KELANTAN-ICITY-BUTTERFLY

Monday, September 22, 2014

Serunding asli kg laut



Harga Terbaik 
RM15 sahaja

Daging 250gram
Ayam 225gram
Ikan 360gram

Whatsapp Liza 0139039883 
*******************************************

Wednesday, September 10, 2014

Sunday, July 6, 2014

PROMOSI PUASA & RAYA 2014 SERUNDING ASLI KG LAUT

Promosi Ramadhan,dan Harga Runtuh!!!!! HARI RAYA 2014 Terlajak Larisss.

Promosi Harga RUNTUH!!!!!! RAYa....Berakhir 15 JULY 2014,....

Tempah Sekarang Sebelum Terlambat!!!!

VALUE PACK RAYA!!!!!! RM 15 SAHAJA

AYAM -225GRAM , DAGING 270GRAM, IKAN 360GRAM
 


HARGA : 

AYAM - 1KG RM68, 500 GRAM RM34, 250GRAM RM17

DAGING - 1KG RM60, 500 GRAM RM30, 250 GRAM RM15

IKAN - 1KG RM48, 500 GRAM RM24, 250 GRAM RM12


SILA PM OR WHATSAPP : LIZA 013039883




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget